poniedziałek, 11 lipca 2011

Witajcie :)

Cześć moi znajomi , fani , i inni Moviestarocze :D
Nie wiem co mnie tkęło do tego , ale dobra ..
Mam takiego bloga i tyle
" Ja i MovieStarPlanet " Czyli ten blog nie będzie tylko o MSP ale i o mnie ;)
Dziś wstawię wiersz , o samotności ..
Mickiewicz chyba to napisał , nie wiem xd

 Samotności! do ciebie biegnę jak do wody 

Z codziennych życia upałów; 

Z jakąż rozkoszą padam w jasne, czyste chłody 

Twych niezgłębionych kryształów. 



Nurzam się i wybijam w myślach nad myślami, 

Igram z nimi jak z falami; 

Aż ostygły, znużony, złożę moje zwłoki- 

Choć na chwilę-w sen głęboki. 



Tyś mój żywioł: ach, za cóż te jasnych wód szyby 

Studzą mi serce, zmysły zaciemniają mrokiem, 

I za cóz znowu muszę, na kształt ptaka-ryby, 

Wyrywać się w powietrze słońca szukać okiem? 



I bez oddechu w górze, bez ciepła na dole, 

Równie jestem wygnańcem w oboim żywiole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz