piątek, 5 sierpnia 2011

Klub przyjaciol : )

Heej ; )
Zakladam klub przyjaciol
Żeby sie zapisać , trzeba mi napisać maila na MSP
wtedy wpisuje cie w liste : )
Przyjmuje do 15 os , ktore czesto ( i W NOCY PRZYNAJMNIEJ 3 RAZY W TYG !! ) siedzą na MSP : ) i musisz wchodzic na mojego bloga co jakis czas ..
LVL SIE NIE LICZY !! KAZDEGO PRZYJMUJE KTO SIEDZI PO NOCACH ( min 1.00 )I W DZIEN !!
Na czym on polega ?
Mmm .. rzadko beda spotkania .. w tajnych miejscach ; )
Ale tak to bede pisać w CTR ..
Dokladniej ?
Kazdy bedzie znac nicki osob ktore do klubu naleza ..
I bedziemy se pomagac wbijac lvl ..
W jaki sposob ?
Mmm .. ja bede w CTR pisać .. np . Pomozcie komuś tam wbić lvl !! Oglądnijcie jej film !!
I my tak to robimy
Oczywiscie kazdy bedzie miec szanse na zarobienie !!
JUZ DZIS !! ZAPISZ SIE !! A BEDZIESZ MIEC Z 10 OGL WIECEJ NA FILM !! I WIECEJ GRAFOW !!
Szefowa :
Top_Diana
Pomocnik ( ten kto mi najwiecej pomaga i jest najmilszy ):
Nie ustalony
Klubowicze :
Niktus
alllison
klaudunia97
Allejandra
Oczywiscie kazdy uczestnik klubu bedzie miec ownera na blogu !! ; )
CZEKAM !! PRZYJMUJE PIERWSZE 15 OS !! I KAZDY MA MNIE MIEC W ZNAJ !! ; )
Pozdro ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz