sobota, 16 lipca 2011

Impraa

Haha 
Ale była biba z niskimi lvl xd
Najpierw u mnie , ale poszliśmy do pokoju EmoElen xd
A tu fotqi : 
Ciuchcia xd


Potrójne posuwanko xd

Julia !! Zostaw biednego misia EE !!
Chłopaczka kissnełam xd A on w tym czasie pstrykał se fotyy xd
Gitarą w łeb xd
Haha xd Chcieli dzwonić po policje xd
Wiem .. Co o mnie myślicie xd 
 Rzuciłam w aniołka bombą xd
Atak na natalie !!
To nie jaa xd .. :D
Hoho , scyzoryk xd
Tego nie skomentuje xd
Julia atakuje zapalniczką !! Uciekać !!
Zabojca doskonały xd
Rajtki ona musi kupić xd
Patrzcie , miś lubi placki !!
Dawaj scarlet !! :D
Hokus pokus czary mary dawaj kurde te browary !! : DD
Gdzie ty jej wtykasz tą miotłe ?! :D
Dotknęłam ją miotłą w stanik xd Związek w powietrzu xd
My ukradłyśmy te miotły od babci xd 
 Julia , ile ci mowilam ze mis sie cb boi ? :D
 Drapu drapu po głowie xd


To tylee xd
Ale impry z niższymi lvl też sa zajee xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz