niedziela, 17 lipca 2011

Wywiad z funclub14

Witam : DD
Moja dziennikarka zrobiła dziś wywiad z .. funclub14 !!
Heh , Te same pytania , ale odpowiedzi stały się bardzo różne ..
Rozumiem , że połowa czytających to nie lubi funcluba 
Ale , ja nic do niej nie mam
Najwyżej możesz zrobić klick na krzyżyk i wyjść z mojego bloga 
Oto wywiad :
Pytania :
1.Co najbardziej lubisz na msp?
2.Od kiedy grasz na msp?
3.Czy masz fanów?
4.Ile dziennie zarabiasz za np. 1 film? (odp.Okolo...)
5.Czy masz wrogów na msp?
6.Ile godzin dziennie poswiecasz siedzac na msp?

Odpowiedzi :
1.Najbardziej lubie tutaj rozmawiac z innymi.
2.Swoje pierwsze konto zalozylam pod koniec stycznia, to natomiast jest od polowy lutego ; )
3.W niektorych mailach sa wiadomosci tylu "jestem twoja fanka" to jest dziwne xD Sadze, ze to jest odpowiedz: tak
4.Szczerze mowiac nie spogladam na to ile mam obecnie sc, ale mysle ze moze tak 3.000 na dzien [bo filmow mam duzo, ale nie wszystkie sa
ogladane ; )]

5.Zdecydowanie tak.
6.Gdzies tak godzinke : )

Wow ;)
Goth_lala dziękuje ci :)
Oczywiście nagrodą jest graf :)
Prosze , nie kopiujcie tego
To kolejna informacja o gwiazdach dla was
A już jutro , wywiad z Zuza7428
Pozdroo : D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz