wtorek, 19 lipca 2011

Kolejna impraa !!

Hejo haha xd
Była kolejna impra xd
Byłyśmy różowymi żulamii xd
Prywatka u funclub13 :)
Były tam tylko wielkie lvl . . . 
Pokaże mase foteqq
 Kliknijcie to się powiększy xd Cały domek xd
 Po grochowej xd
 Ubiła mnie :(
 Ucieczka przed pierdami xd
Najlepsza fotaa haha xd Wachamy se sexi tyłeczki xd
 Moj sweet żul , zakochalam się :)
Wicia to moj typek xd
Pasztetyy : D Na pączkach : D Mamy sweet tyłeczki xd I pączki xd
Była Alika2 !! Hehe xd Trick or treat !!
Brum brum !! : DD
Brum we 4 !! Haha xd Zaraz zgnieciemy motorek xd
Aguniunia jest kurą !! Kokoko xd
 Ogółem dużoo nas tam było xd haha xd Ledwo mnie widać xd 
A wy mnie widzicie ? : DD
A tu jest inwazja słowa "Koko " xd
Julia pali nogi czekoo xd A Wicia stoi i sie patrzy xd
Wow , ile osob się posuwało xd Haha xd
Jaka ciuchcia xd Najpierw normal , potem posuwanko i znowu normal xd Pociąg żuli xd
Jedzie ciuchcia z dalekaa , a slimshadie nam zasłaniaa xd 
Wawee xd Czyli machanko xd


I koniec xd
Poszłam se :)
Ale było fajniee xd
Impra trwała godzinke : DD
Było cool xd
Kocham impry !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz