wtorek, 19 lipca 2011

Kolejny down na MSP . . .

Mam tego dość !! :(
Taka EMOgirl213 pisze że znam jej haslo i chce jej usunac konto !! :(
Wierzycie jej nie ?

Ale to nieprawda ! :(
Mam 12 lat i nie jestem jakąs tam hackerką 
Po co mi konto z 6 lvl jak mam swoje z prawie 15 ?
A to ja 
Pff , a to dowód że Ulka i inne mi wierzą
Hah
I co EMO ? 
Nadal chcesz kłamać ?
Bo Iwona mowila ze predzej cb za kłamstwo zablokują niż mnie za nic !!
A i ona każdego namawia by mnie zglosił !!
Kurde !! Downyyy OGAR
Z moderatorką mam dobre więzi wiec bedzie OK
napisałam jej maila
EMOgirl213 - moi rodzice wiedzą co wyprawiasz . . . 
A takie kłamanie nie jest dozwolone
Dziecko głupie żal mi cieee 
Nawet jak wszystkie twe przyjacioleczki z 3 lvl mnie po 100 razy zglosza to mnie nie zablokują !! Bo nic nie zrobilam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz